Autor:
Aleksandra JASIELSKA
Renata Anna MAKSYMIUK
ISBN: 978-83-7378-458-3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 181
Uwagi: seria Zastosowania Psychologii
Oprawa: miękka
Format: B-5
Przepraszamy, nakład wyczerpany,
http://www.ibuk.pl/fiszka/135599/dorosli-reklamuja-dzieci-kupuja.html
http://www.zinamon.pl/artykul/Aleksandra-Jasielska-Renata-Anna-Maksymiuk/Dorosli-reklamuja-dzieci-kupuja,ADBFD34FEB
Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:
- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.
Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.
dr hab., prof. UW, Dominika Maison
Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest - choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron - konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: