DOROŚLI REKLAMUJĄ, <br>DZIECI KUPUJĄ <br>Kindermarketing i psychologia

Author:
Aleksandra JASIELSKA
Renata Anna MAKSYMIUK

ISBN: 978-83-7378-458-3

Place of publication: Warszawa

Year of publication: 2010

Number of pages: 181

Format: B-5

DOROŚLI REKLAMUJĄ,
DZIECI KUPUJĄ
Kindermarketing i psychologia

Przepraszamy, nakład wyczerpany,

ale książka dostępna w formie elektronicznej, np. na:
http://www.ibuk.pl/fiszka/135599/dorosli-reklamuja-dzieci-kupuja.html
http://www.zinamon.pl/artykul/Aleksandra-Jasielska-Renata-Anna-Maksymiuk/Dorosli-reklamuja-dzieci-kupuja,ADBFD34FEB


Reklamy kierowane do dzieci wywołują dużo emocji i kontrowersji, traktowane są jako ogromne zagrożenie społeczne. Głównego winowajcę upatruje się w mediach - propagujących konsumpcyjny styl życia i odpowiedzialnych za materialistyczną postawę najmłodszych.
Książka Dorośli reklamują, dzieci kupują opisuje wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież w sposób obiektywny, na podstawie rzetelnych badań. Przedstawiono w niej:
- kształtowanie się zachowań konsumenckich (głównie wpływ rodziców, rówieśników, mediów);
- działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy, szeptany, peer-to-peer itp.);
- pozytywne i negatywne społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci i młodzieży;
- praktyczne wskazówki, jak reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne.
Książka ta może służyć jako rodzaj poradnika dla rodziców, podpowiadającego, jak pomagać własnym dzieciom w odnalezieniu się w świecie konsumpcji.
dr hab., prof. UW, Dominika Maison
Dzięki książkom takim jak ta możliwy jest - choć brzmi to dzisiaj jak oksymoron - konsumeryzm rozumny. Jest to w istocie pierwszy w Polsce podręcznik wychowania do życia w społeczeństwie konsumpcyjnym.
dr hab., prof. UMK, Tomasz Szlendak

nakład wyczerpany

30 other products in the same category: