Obniżka! 2007 PSYCHOLOGIA – ETOLOGIA – GENETYKA, t. 16 <br>UWAGA!!! Do kupienia także w PDFie

Autor:
półrocznik

Miejsce wydania: Warszawa

Rok wydania: 2008

Liczba stron: 111

Uwagi: prof. Włodzimierz Oniszczenko – red. naczelny; periodyk wydawany wraz z Interdyscyplinarnym Centrum Genetyki Zachowania UW

Oprawa: miękka

Format: B-5

2007 PSYCHOLOGIA – ETOLOGIA – GENETYKA, t. 16
UWAGA!!! Do kupienia także w PDFie

W numerze:
Andrzej Łukasik:
Wyobraźnia a dostosowanie - perspektywa ewolucyjna [Imagination and fitness: An evolutionary viewpoint], s. 7-32;
Alina Borkowska, Monika Wiłkość, Marta Tomaszewska, Maria Skibińska, Monika Dmitrzak-Węglarz, Wiktor Drożdż, Joanna Hauser: Związek pamięci operacyjnej i funkcji wykonawczych z polimorfizmem genu czynnika neurotrofowego pochodzenia mózgowego (Brain Derived Neurotrophic Factor - BDNF) u osób zdrowych [Relationship between working memory and executive function and polymorphism of BDNF gene in healthy subjects], s. 33-48;
Magdalena Olek: Związek temperamentu oraz chronotypu kobiet wybierających różny czas aktywności fizycznej o charakterze rekreacyjnym [An association between women’s temperament and chronotype at different time chosen for physical activity], s. 49-62;
Piotr Próchniak: Cechy osobowości osób podejmujących ryzyko fizyczne o pro- i antyspołecznym charakterze. Badania w perspektywie Alternatywnego Modelu Pięciu Cech [The personality factors pro- and antisocial physical risk takers from the perspective of alternative five model], s. 63-74;
Maciej Trojan, Anna Reinholz-Trojan: Czy częstość występowania układów bodźców ma wpływ na subitizing? [Does the frequency of the motives’ pattern influence the subitizing?], s. 75-101;
Anna Siwy-Hudowska: Metoda studiów rodzinnych w genetyce zachowania. Odpowiedź Ewie Witkowskiej i Bartoszowi Witkowskiemu [Family studies method in behavior genetics. Reply to Ewa Witkowska and Bartosz Witkowski], s. 102-108.

18,00 zł