Autor:
DOLIŃSKI Dariusz
ISBN: 978-83-7383-304-3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 334
Uwagi: wydania drugie, dodruk
Oprawa: miękka
Format: B-5
Przepraszamy, obecnie brak na półce
Dwunasty tom Wykładów z Psychologii zawiera analizę najróżniejszych technik używanych przez ludzi po to, aby efektywnie wpływać na innych. Dariusz Doliński nie ogranicza się do ich opisu oraz przedstawienia badań eksperymentalnych, w których weryfikowano skuteczność owych technik. Rozważa też problem mechanizmów psychologicznych, które sprawiają, że ludzie stają się ulegli wobec kierowanych do nich próśb. Większość omawianych badań została zrealizowana w naturalnym kontekście społecznym: na ulicach, w bibliotekach, hipermarketach, restauracjach czy na parkingach samochodowych. Spora ich część przeprowadzona została w Polsce - przez samego Autora i liczne grono jego współpracowników.
Książka adresowana jest głównie do psychologów, socjologów i specjalistów z zakresu innych nauk społecznych, a także do osób zajmujących się zawodowo marketingiem i reklamą.
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: