KOMUNIKACJA WIZUALNA

Autor:
Piotr FRANCUZ (red.)

ISBN: 978-83-7383-606-8

Miejsce wydania: Warszawa

Rok wydania: 2012

Liczba stron: 346

Uwagi: wydanie pierwsze
wkładka z kolorowymi ilustracjami

Oprawa: miękka

Format: B-5

KOMUNIKACJA WIZUALNA

PRZEPRASZAMY NAKŁAD WYCZERPANY

Książka jest zbiorem jedenastu oryginalnych artykułów napisanych przezautorów zarówno wywodzących się ze środowisk akademickich, jak i praktykóww dziedzinie komunikacji wizualnej. Łączy ich potrzeba głębszego zastanowienia się nad istotą różnych form komunikacji wizualnej, pochodzeniem tych form, ich przejawami i semantyką.
Omówiono tu zagadnienia, które albo są najczęściej kojarzone z komunikacją wizualną, jak malarstwo, fotografia, teatr, film, reklama czy architektura, albo wyznaczają jej granice, jak neuropoznawcze mechanizmy odbioru przekazów wizualnych czy też komunikacja wizualna kreowana przez osoby głuchoniewidome.
Polecam tę książkę studentom i wykładowcom w dziedzinach nauk społecznych, humanistycznych i sztuk plastycznych, a także praktykom w dziedzinie komunikacji wizualnej. Adresując ją zwłaszcza do tych ostatnich, pragnę przywołać słowa Kurta Lewina, że nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria. Nie można bowiem świadomie budować komunikatów wizualnych, które miałyby przekazać założone treści, bez znajomości mechanizmów, jakie leżą u podłoża ich kreacji i odbioru.
ze Wstępu

W tomie publikują:
Paweł Fortuna, Piotr Francuz, Elżbieta Grygiel, Jarosław Janowski, Joanna Kinowska, Wojciech Koziejowski, Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Leszek Mądzik, Ewa Niestorowicz, Agnieszka Ogonowska, Jacek Ostaszewski.

Pliki do pobrania:
nakład wyczerpany

30 innych produktów w tej samej kategorii: