Reduced price! Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Author:
Miłosz Miszczyński

ISBN: 978-83-67450-01-0

Place of publication: WARSZAWA

Year of publication: 2023

Number of pages: 258

Format: B5

Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.

Prof. dr hab. Maria Romanowska


Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.

Prof. dr hab. Maciej Zastempowski


Miłosz Miszczyński, dr, jest adiunktem w Akademii Leona Koźmińskiego

Download:

34,40 zł

-14%

40,00 zł

klikając
w koszyk
zyskujesz
rabat

30 other products in the same category: