Obniżka! Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Autor:
Miłosz Miszczyński

ISBN: 978-83-67450-01-0

Miejsce wydania: WARSZAWA

Rok wydania: 2023

Liczba stron: 258

Oprawa: miękka

Format: B5

Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.

Prof. dr hab. Maria Romanowska


Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.

Prof. dr hab. Maciej Zastempowski


Miłosz Miszczyński, dr, jest adiunktem w Akademii Leona Koźmińskiego

Pliki do pobrania:

34,40 zł

-14%

40,00 zł

klikając
w koszyk
zyskujesz
rabat

30 innych produktów w tej samej kategorii: