2009 SZTUKA I FILOZOFIA, t. 34 <br>UWAGA!!! Do kupienia także w PDFie

Author:
półrocznik

Place of publication: Warszawa

Year of publication: 2009

Number of pages: 110

Format: B-5

ISSN: 1230-0330

2009 SZTUKA I FILOZOFIA, t. 34
UWAGA!!! Do kupienia także w PDFie

NAKŁAD WYCZERPANY

W numerze [Table of Contents]:
Perspektywy współczesnej estetyki [The Perspectives of Contemporary Aesthetics]
Iwona Lorenc:
Wprowadzenie do dyskusji panelowej na temat najnowszych tendencji w estetyce [Introduction to the Aesthetic Panel Contemporary Aesthetics in Perspective], s. 5-8;
Krystyna Wilkoszewska: Wspólnota doświadczenia [Community of Experience], s. 9-17;
Grzegorz Dziamski: Sztuka czasów globalizacji [Art in Times of Globalization], s. 18-25;
Ewa Rewers: Zamiast twórczości: inwencja [Instead of Creation - Invention], s. 26-29;
Anna Grzegorczyk: Zmęczenie estetyki - powrót do źródłowości [The Tiredness of Aesthetics - Back to the Origins], s. 30-34;
Teresa Pękala: Przeszłość jako przedmiot badań estetycznych [Tradition and Innovation in Polish Aesthetics], s. 35-40;
Iwona Lorenc: O estetyce relacjonalnej [On Relational Aesthetics], s. 41-44;
Anna Wolińska: ”Teraz„ - doświadczenie estetyczne [Now - Aesthetic Experience], s. 45-52;
Katarzyna Sobczuk: O aktualności ironii [On the Actuality of Irony], s. 53-64.
Obraz - malarstwo, film, fotografia [Image - Painting, Film, Photography]
Anna Szyjkowska:
Intermedialność jako sztuczna struktura wydobywania znaczeń - na przykładzie Ostatniego tanga w Paryżu Bertolucciego i malarstwa Francisa Bacona [Intermediality as an Artificial Structure for Eliciting Meaning - on the Example of B. Bertolucci’s Last Tango in Paris and the Paintings of Francis Bacon], s. 65-75;
Aleksandra Hirszfeld: Pięć nieczystych zagrań jako pięć powtórzeń przebranych. Laboratorium działań twórczych Larsa von Triera [The Five Obstructions as Five Disguised Repetitions: Lars von Trier’s LaboratoryCreative Actions ], s. 76-89;
Magdalena Strzałkowska: Rzecz o fotografii odkrywczej. Alfreda Ligockiego przyczynek do tzw. sztuki krytycznej [The Matter of Revealing Photography. Alfred Ligocki’s Contribution to So-called Critical
Arts], s. 90-100.
Omówienia [Chronicals]
Iwona M. Malec:
Sztuka osobista, czyli pozytywna Estetyka ekspresji Eugene’a Verona [Description of E. Véron’s Aesthetics], s. 101-108.

nakład wyczerpany
Dodatkowo oprócz wersji papierowej masz możliwość wykupienia dostępu do rozdziału lub całej publikacji:
12,30 zł
8,61 zł
8,61 zł
4,31 zł
 

30 other products in the same category: