W numerze [Contents]János Kornai: Innowacje i dynamika. Zależności pomiędzy systemami a postępem technologicznym [Innovation and Dynamism. Interaction between Systems and Technical Progress], s. 5-38;Henryk Kierzkowski: Nowy globalny przemysł motoryzacyjny [The New Global Automotive Industry], s. 39-52;Michał Kudłacz: Rola metropolii w rozwoju regionów w...
W numerze [Contents]Piotr Kopyciński: Znaczenie koordynacji sieciowej w innowacyjnym rozwoju regionu [The Importance of the Governance Network in the Innovation Policy Processes], s. 5-18;Przemysław Kieliszewski, Marcin Poprawski: Instytucje publiczne i dyplomacja kulturalna. Potencjały i wyzwania [Public Institutions and Cultural Diplomacy. Possibilities...
W numerze [Contents]:Piotr Sztompka: Przestrzeń życia codziennego [Space of Everyday Life]. s. 5-30.Rafał Sułkowski: Ocena wsparcia MSP przez fundusze poręczeniowe i pożyczkowe [An Evaluation of the Assistance Offered by Guarantee and Loan Funds to SMEs], s. 31-44.Artykuł jest próbą analizy skuteczności funkcjonowania funduszy poręczeniowych i...
W numerze [Contents]:Agnieszka Dobroczyńska, Leszek Juchniewicz: Bezpieczeństwo energetyczne Polski - kategoria autonomiczna czy komplementarna? Konsekwencje dla polityki publicznej [Energy Security for Poland - Autonomous or Complementary Categories? Consequences for Public Policy], s. 5-18Zaprezentowany artykuł nie jest z pewnością poświęcony ocenie...
W numerze [Contents]:Paweł Białynicki-Birula: Warunki upowszechniania zabezpieczenia zdrowotnego w krajach gospodarczo rozwiniętych [The Circumstances of Carrying on Effective Health Policies in Developed Countries], s. 5-18Artykuł dotyczy uwarunkowań prowadzenia skutecznej publicznej polityki zdrowotnej w krajach rozwiniętych. Wbrew postulatom...
W numerze [Table of Contents]: Ash Amin: Nadzwyczajnie zwyczajne. Działanie na polu ekonomii społecznej [Extraordinarily Ordinary. Working in the Social Economy], s. 5-26;Tomasz Geodecki: Pomiar innowacyjności gospodarki przy użyciu pośrednich i bezpośrednich wskaźników innowacji [Measuring the Innovativeness of Economy Using Direct and Indirect...
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) - to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi...
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) - to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi...
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) - to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi...
Współczesne zarządzanie publiczne jest efektem ewolucji państwa i ewolucji administracji publicznej. Towarzyszy temu zmieniająca się rola jednostki (obywatela) - to nie tylko wyborca, petent czy konsument, ale coraz bardziej interesariusz. Zarządzanie publiczne nie polega na utrwalaniu określonego porządku lecz na skutecznym kierowaniu wieloma złożonymi...